Az esztétikai fogászat célja az egészséges, harmonikus fogazat kialakítása pácienseink igényeinek megfelelően. Kezeléseink során a lehető legkisebb mértékű beavatkozással igyekszünk elérni az eredetihez hasonló vagy annál jobb, esztétikusabb állapotot. A fogak helyreállítása érdekében esztétikai töméseket, porcelán héjakat és koronákat alkalmazunk.

A foghiány mértékétől, jellegétől függően különböző megoldások állnak rendelkezésére, melyekkel helyreállíthatjuk fogai épségét. Elérhető megoldásaink többek között a hidak, koronák, fogbetétek, teljes fogsor készítése. Az egyes kezelésekről további információt megtudhat oldalainkon.

Az implantáció az elvesztett fogak pótlására szolgáló legmodernebb eljárás, melynek során titánból vagy cirkóniumból készült implantátumokat helyezünk a csontba a hiányzó fog helyére. A gyógyulási időszakot követően az implantátum tartja az elkészülő koronát, vagy több implantátum esetén az implantátumokra elkészülő hidat.

A fogínybetegségek vagy akár balesetek miatti nagyfokú sérüléseket, foghiányt különböző műtétekkel állítjuk helyre. Csapatunk az egyszerű beavatkozásoktól kezdve a legösszetettebb műtétekig vállalja a fogazat helyreállítását. Törekszünk arra, hogy beavatkozásokat fájdalommentesen végezzük.

Fogászatunkon és szájsebészetünkön várjuk pácienseinket konzultációra, rendszeres kontrollra, rákszűrésre. Oldalainkon bővebb információkat talál az egyéb kezelésekről.

Az általunk használt fogászati anyagokra a megfelelő útmutatások betartása mellett garanciát vállalunk. Implantátum esetén élettartam garanciát vállalunk, amennyiben részt vesz éves kontroll vizsgálaton.